Mezőcsáti Közös Önkormányzati Hivatal
Ároktői Kirendeltsége
a "Közszolgálati tisztviselőkről szóló" 2011. évi CXXIX. törvény 45. § (1) alapján
pályázatot hirdet
Mezőcsáti Közös Önkormányzati Hivatal
Ároktői Kirendeltsége
Pénzügyi ügyintéző
munkakör betöltésére.
A közszolgálati jogviszony időtartama:
határozatlan idejű közszolgálati jogviszony
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő
A munkavégzés helye:
Borsod-Abaúj-Zemplén megye, 3467 Ároktő, Széchenyi u. 53/A.
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök
- költségvetési, zárszámadási rendelet-tervezet előkészítése
- Ároktő Község Önkormányzatának és az Ároktői Óvoda könyvelésének ellátása ASP program használatával
- Magyar Államkincstár felé történő adatszolgáltatás
- Leltározás és selejtezés
- Statisztikai adatszolgáltatás
- Pályázatok előkészítése és elszámolása
- Banki átutalások teljesítése
- Számlavezető pénzintézetnél számlanyitás, megszüntetés, aláírás bejelentések ügyintézése
Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény, valamint a vonatkozó helyi rendelet, és a Közszolgálati Szabályzat rendelkezései az irányadók.
Pályázati feltételek:
- Magyar állampolgárság,
- Cselekvőképesség,
- Büntetlen előélet,
- Középfokú képesítés. A közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet 1. melléklet 19. pont II. besorolási osztály Gazdasági középiskolai végzettség; vagy középiskolai végzettség és gazdaságtudományi, statisztikai, banki ügyintézői, informatikai, műszaki, logisztikai, menedzserasszisztens szakképesítés.
- Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása,
- B kategóriás jogosítvány
- Felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások) ismeretek
A pályázat elbírálásának előnyt jelent:
- Emelt szintű szakképesítés, pénzügy-számvitel
- Államháztartásban szerzett tapasztalat – Legalább1-3 év szakmai tapasztalat
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- részletes, fényképpel ellátott szakmai önéletrajz
- iskolai végzettséget igazoló okiratok másolata
- 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány
- nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy a pályázati eljárásban résztvevők a pályázati anyagot megismerhetik
- nyilatkozat arról, hogy a pályázati anyagban foglalt személyes adatoknak az eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul
- nyilatkozat vagyonnyilatkozat-tételi eljárás vállalásáról
A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.
A pályázat benyújtásának határideje: 2019. szeptember 30.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Karakas Sándorné pénzügyi osztályvezető nyújt, a 06 20 371-1924 -es telefonszámon.
A pályázatok benyújtásának módja:
- Postai úton, a pályázatnak a Mezőcsáti Közös Önkormányzati Hivatal címére történő megküldésével (3450 Mezőcsát, Hősök tere 1.).
Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 1016-1/2019. , valamint a munkakör megnevezését: Pénzügyi ügyintéző
vagy
vagy
- Személyesen: dr. Jerebák József Mezőcsáti Közös Önkormányzati Hivatal, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, 3450 Mezőcsát, Hősök tere 1.
A pályázat elbírálásának határideje: 2019. október 15.
A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:
A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.mezocsat.hu honlapon szerezhet.