Tájékoztatás hulladékgazdálkodási
ügyfélpont megnyitásáról
Az NHKV Nemzeti Hulladékgazdálkodási Koordináló és Vagyonkezelő Zrt. (a továbbiakban: NHKV Zrt.) 2021. májusától jelentősen bővítette a hulladékgazdálkodási közszolgáltatással kapcsolatban elérhető ügyfélszolgálati irodák körét.
A fentiek következtében tájékoztatjuk Mezőcsát város lakosságát, hogy városunkban, a lakosság számára közvetlenül elérhető ügyfélpontot nyitottak meg.
Az NHKV Zrt. a Díjbeszedő Holding Zrt.-vel, a Magyar Posta Zrt.-vel, valamint az MVM Ügyfélkapcsolati Kft.-vel közösen végzi az egyes ügyfélszolgálati, számlázási, valamint a díjhátralékok beszedésével kapcsolatos feladatokat.
Az új ügyfélpontokon az NHKV Zrt. megbízásából elsősorban a hulladékgazdálkodási közszolgáltatási számlázással, pénzügyi rendezéssel és díjhátralék behajtásával kapcsolatos ügyek intézésére van mód. Természetesen a hulladékszállítással (például többlethulladék elszállítása, eseti lomtalanítás, edényzet cseréje vagy mozgatása stb.), az adatváltozással (szerződéskötéssel, -módosítással, -megszüntetéssel), illetve az egyéb technikai jellegű kérdésekkel kapcsolatos ügyfélszolgálati ügyintézés a megszokott módon, a közszolgáltatón keresztül továbbra is biztosított.
Az országosan elérhető ügyfélszolgálati hálózat révén magasabb szintű fogyasztói elégedettséget szeretnének elérni a bejelentések, panaszok személyes intézése, valamint a hulladékgazdálkodási közszolgáltatással kapcsolatos általános tájékoztatásnyújtás területén.
Az ügyfélszolgálat címe és nyitvatartása:
Mezőcsát Posta
Mezőcsát, Kiss József u. 2.
Kedd: 09:00-15:00
Szerda: 14:00-18:00